Saturday, January 26, 2008

The Phantom Menace!!!!!

Andre Kostolany 係佢果本"一個投機者的告白" 講過一個成功投機人一生人中最少會破兩次產. 當年科綱股股災, 我將輸剩既二十幾%全部買灑8號仔, 諗住長揸再月供, 慢慢靜養生息, 假以時日, 一定可以賺番. 結果唔洗多講. 好明顯當時我應該算係第一次破產, 好采我係初出茅廬, 無咩資產, 唔洗養家, 比較容易重生. 我馬上搵左一份補習part time, 再將我係老豆海味鋪果份人工全部放入saving唔用. 不出2年又有小小彈藥重投股壇. 04年1月中石油(857)迫近5蚊令我留意石油能源股, 我認為我地個經濟體系已經進入石油主宰的最後時代. 第一時間賣灑所有科技股係4蚊左右開始收集857. 唔知過左幾耐突然有一日銀行有個financial planner比左一個對我日後有好大影響既提意 , 佢將我所有存放係佢銀行既股票提供50% OD 額. 即係話如果我存100蚊股票, 佢就比多50蚊我用, 而果50蚊我要還P+1%. 由於當時857有5%年息. 我只係用100收番來的利息就可以還50蚊OD利息, 仲有賺. 我當然樂意接受. 而且用OD買番來果50蚊, 我再有25蚊OD額用. 而用25元OD額買貨, 我OD額再加12.5元. 而隨住857股價上升, 我OD額亦不斷增加. 我有生以來可以動用最多資金既時候, 但係我好清楚知道一定要非常十分小心, 因為係用近一D唔係自己既錢. 而借貸亦係Andre Kostolany 一樣非常反對的行動. 所以當時我決定只用od額買857 同 HSBC (5), 而放棄2628 中國人壽. 後來這個決定令我好後悔. 跟後兩三年我只係留意857同 5號仔既10, 25, 50天 moving average, 一見佢好似想升就用盡od額追入, 再將資產的10%買入相關warrants, 希望進取買賣這兩隻我認為最安全的股票而達到最大利潤. 後來唔知幾耐之後, 好似大約06年, 我決定放棄HSBC, 只買賣857, 而857已經係一只超過10蚊既股票. 單係一年淨利息(唔計用od額買)收入都超過自己三年半人工.

點解我而加08年1月突然又面臨經濟困境搞到諗起Andre Kostolany 講過一個成功投機人一生人中最少會破兩次產. 你地可能會以為自己估到, 不過都唔係...有番兩個人覆再寫.

7 comments:

kkwongsfu said...

my god...what an insight for me, as i am have just began my career after graduating from u...please share more with me.....thanks in advance...!!!

Yau said...
This comment has been removed by the author.
Yau said...

若果"兩次"是不可避免的話
那你的人生已不用再去為這問題而愁煩.

pakman said...

yo dude...

add a visitor counter.

FrederickYu said...

Yau

I thought I have learned so much in 2000 so that i can escape the future crisis, i was so wrong. The dark side has many ways to trap u.

FrederickYu said...

master andrew,

i already added a counter
not many people

VC said...

4個人覆了,再寫吧。