Monday, February 11, 2008

魔法奇緣

今日同老婆去數碼港睇魔法奇緣, 幾有娛樂性, 可以一家大細去睇. 不過套戲裹面有句對白令我有小小迷茫, 我終於明白我個仔點解係我老婆個肚入面到左預產期都未想出來這個世界. 當果個惡毒皇后推個女主角落去個井到, 原來穿過個井就會由童話世界去到我地這個現實世界, 佢話女主角從此唔會再開心. 好似係真. 究竟點樣先可以係現實搵到真正的快樂. 作為一個商人和投資人, 最開心最理想應該係05年用盡總資產加od 額5蚊買入中國人壽(2628), 然後07年50蚊沽清. 跟住休息同為下一個升市做準備. 我當然無咁樣做到, 我現在仍然每日都運功療傷, 用我自創既 “聖鬥士星矢打不死終極捱價秘笈” 療傷. 我諗就算真係07年沽清股票, 今日都未必會好快樂. 之前我係令外一個blog引用過 “無間道” 開場白:

地藏菩薩本願經上
網誌分類:未分類 |
網誌日期:2007-10-13 01:24
如是等輩, 當墜無間地獄, 千萬億劫, 以此連綿, 求出無期.
回應(0) | 引用(0)

唔通商場同股市真係無間地獄?







係魔法奇緣套戲入面, 雖然各主角經過好多困難, 最後都happy ending!

2 comments:

FrederickYu said...

有無人留下言
笑我on99都oky

VC said...

be calm, at peace, passive.